درس هفتاد و چهار عکاسی حرفه ای – استعداد هنری در برابر استعداد فنی

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.

عکاسی حرفه ای – استعداد هنری در برابر استعداد فنی

 

استعداد هنر و فنی لازمه عکاسی حرفه ای
استعداد هنری و فنی

 به نظر می رسد اینها دو مقوله متفاوت هستند که در زمینه عکاسی اهمیت ویژه ای دارند و اگر خداوند به شما هر دو استعداد را بخشیده باشد شما می توانید یک عکاس حرفه ای باشید. و اگر هیچکدام از این استعداد ها را هم نداشته باشید نگران نباشید هنوز می توانید به عنوان عکاس حرفه ای از زندگی خود لذت ببرید. شاید فکر کنید چرا چنین حرفی می زنم خوب راستش را بخواهید خودم چنین تجربه ای داشته ام من هیچ کدام از این دو استعداد را نداشتم اما اکنون یک عکاس حرفه ای هستم!

من به استعداد هنری به عنوان یک توانایی نامریی نگاه می کنم با این توانایی می توان کاری کرد که همه چیز خوب به نظر برسد. من به این استعداد می گویم « چشم خوب »! همه ما این توانایی را داریم که نور مناسب  برای عکاسی را تشخیص دهیم اما گویی برخی با این استعداد متولد شده اند. آنها کسانی هستند که بیشترین شانس را برای موفقیت در این رشته دارند. همه کاری که باید انجام دهند این است که در باره کسب و کار عکاسی اطلاعات بیشتری بدست آورند. توانایی های خود را در زمینه هایی مانند برخورد با مشتری افزایش دهند و در عین حال سعی کنند از آخرین دستاورد های فناوری در زمینه عکاسی استفاده کنند که لازمه آن هم بدست آوردن دانش لازم در این زمینه است. این چنین افرادی هستند که همیشه در حرفه عکاسی خط شکن هستند. من همیشه گفته ام فقط یک درصد از همه عکاسان حرفه ای هستند که هر دوی این استعداد ها را با هم دارند. و فراموش نکنید که در مورد همه عکاسان حرفه ای صحبت می کنم حتی آنهایی که وارد جرگه عکاسی حرفه ای شده اند و شکست خورده اند.

اما نگران نباشید. حتی اگر شما یکی از این افراد پر استعداد نباشید احتمالا می توانید استعداد خود را پرورش دهید البته همانطور که گفتم احتمالاً! این همان چیزی است که برای من رخ داده است. من  هنگام کودکی هیچگاه در زمینه هنر موفق نبوده ام. نمی توانستم نقاشی کنم، حتی نمی توانستم لباس هایم را با هم ست کنم و هیچگاه به کارهای هنری علاقه مند نبوده ام. اما آن چیزی که همیشه مرا به سمت عکاسی سوق داده است سخت افزار آن است. هنوز به خاطر دارم که یکی از بزرگترین سرگرمی های من ایستادن در مقابل ویترین فروشگاهی بود که یک دوربین Canon مدل F-1 را به نمایش گذشته بود. این دوربین در آن زمان کمی بیش از یک دوربین معمولی بود. اما بعد از این که وارد مدرسه عکاسی شدم .....................



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: درس هفتاد و چهار عکاسی حرفه ای – استعداد هنری در برابر استعداد فنی ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : سه شنبه 9 ارديبهشت 1393برچسب:, | 11:11 | نویسنده : کـــــوچـــــولـــــو |

لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
.: Weblog Themes By SlideTheme :.

Flying Icon